RIX FM Festival 15 maj '09

Helt freakin' underbar kväll asså. Fast ja, det underbara började ju redan vid 14:00 idag. Då hade nämligen E.M.D. signering på Kungsträdgården. Oooh, helt fantastiskt. Köpte en sån där omtalad RUN EMD tröja (bild kommer senare) i vitt med svart text och röda ränder, som killarna signerade. Så underbart speciella dessa tre killar är, går verkligen inte att förklara. Oh btw, Erik fick äntligen sin födelsedags present (vääldigt försenad med tanke på att han fyllde år den 20 april ;)), men jag ska säga att han blev väldigt glad iallafall. Och en annan sak jag märkte var att Danny var ovanligt glad idag också, haha varför vet jag inte riktigt. Men det är bara kul att de är glada, de gör ju det de älskar ju =)

Men nog snackat om det, går över till kvällen, då själva konserten var. Tänker däremot inte gå in så detaljerat. Men jag kan säga vilka det var som uppträdde för er som inte vet. Och det var: Ramsells, Ragdolls, H.E.A.T., Alcazar, Kim, Janet, Snow Patrol, Sarah Dawn Finer, Måns Zelmerlöw och E.M.D. De uppträdde inte riktigt i den här ordningen men iallafall. Kim och Janet var förvånansvärt bra, Snow Patrol likaså. Blev nästan helt förstummad när de drog igång med Chasing Cars, så grymt bra låt det är asså :) Måns var helt underbart bra som vanligt. Han körde ett litet medley med Brother oh Brother och Cara Mia innan har drog igång med Hope & Glory. Och för er som kollade på Humor Galan här för några veckor sen så kanske ni minns att han uppträdde med Hold On med ett gäng barn. Och ja, det gjorde han även denna gång, men nu var det bara 10 - 12 barn kanske, men än så bra iallafall =) And the big final blev E.M.D., vilket gjorde mig lite irriterad på grund av att jag inte får så bra videor när solen har gått ner. Men sen om jag på att jag redan har några videos med Jennie Let Me Love You och Baby Goodbye och när de spelade Youngblood fick jag en bra video =) Man sparar alltid det bästa till sist, är det inte så ? För E.M.D. var klart de bästa på hela kvällen. Fast ja, alla var ju bra.

Ah nu ska jag nog försöka sova lite. Men som sagt så lägger jag till bilder och filmer sen när det finns tid till det =)
Kisses XXxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0