Så fint men ändå så sorgligt :(

Var precis vid minnesplatsen för Therese Johansson Rojo. Ja, alla har väl läst om henne i tidningarna de senaste dagarna. Men minnesplatsen var väldigt fin. Hennes kompisar har verkligen lagt ner tid och känslor på att göra den så fin som den är.
Jag blir så himla ledsen över allt som händer unge tjejer och killar nuförtiden, och det kommer allt närmre :(
Men det som är läskigt är att jag kunde känt henne, jag kunde ha gått i samma skola som henne. För när jag skulle byta skola till 6an hade jag KSAB Fruängen och Enskede som val, men jag valde Fruängen för att jag tyckte att den såg mysigare ut. Det låter ganska ironiskt nu, men det kanske var bättre att jag valde som jag gjorde.
Jag förstår verkligen inte varför detta har hänt henne, hon var ju bara 15 år :(

Asså, denna avundsjuka som finns bland ungdomarna idag, det är fan inte bra. Det är inte ofta det slutar såhär, men nu har det gjort det, och jag hoppas verkligen att det är den sista gången som en ung och fin tjej mister livet på grund utav denna avundsjuka.

Nog för att jag inte kände henne, men utav att läsa det som stod vid hennes minnesplats så vet jag att hon var en väldigt bra tjej som är väldigt saknad nu.

R.I.P Tess. Hoppas du har det bra nu däruppe :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0