E.M.D. 10/6-09 Gröna Lund kl. 20:00

Nu är det fan ta mig uppenbart. E.M.D. är Sveriges bästa killgrupp. De äger alla när de kör sin grej på scenen (även fast Erik och Danny kan komma av sig lite :P). Men om man bortser från det så var de helt freakin' underbara ikväll på Grönan. Detta var helt klart en kväll som jag verkligen inte kommer att glömma. Tog så sjukt många bilder och filmade flitigt med kameran, så det finns mycket att se utav det.
Och det bästa var ändå att alla tre körde varsin solo låt, varav Mattias och Eriks var helt nya, och kommer säkerligen på deras kommande album i höst, och de låtarna var verkligen jätte bra. Danny körde If only You, ganska uppenbart med tanke på att det är hans bästa låt (en av de iallafall). Och de spelade faktiskt i 1 timme nästan, 50 minuter åtminstone, vilket jag tyckte var väldigt bra. För då tar det ju inte slut så snabbt :)
Sen efter de hade spelat så hade de signering också (!), visste jag det skulle jag tagit med mig extra pengar. För de sålde nämligen affischer denna gång också, som var grymt snygga, och de kostade 60 kr. Visserligen hade jag nog med pengar, men då skulle jag fått så lite kvar sen (haha). Men jag ska nog få tag på en sådan, förhoppningsvis signerad på samma gång.
Asså det finns så mycket som jag kan skriva om dessa tre underbara killar, men det skulle ta tok för lång tid. Så jag skippar det för den här gången. Kommer ju mer när Nickelodeon har sitt event på Grönan den 30 augusti, för då ska E.M.D. nämligen spela några låtar <3 Kommer bli perfekt det asså.
Och en annan sak som kommer bli helt underbart är nästa vår, eller om det blir tidigare, det vet man aldrig. Men då ska de iallafall ha en aukustisk turné, och ni alla vet vad det betyder. Och då ger det ju en bättre stämmning och känsla på ett sätt. För vem älskar inte och höra på när andra spelar gitarr asså (A)
Ah men jag tror att jag avbryter här, även fast jag kan skriva i en timme till om jag så ville det. Men jag tror det märks vad killarna betyder för mig redan nu. Så det räcker nog.

Så bye bye. XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0