Artikel från Sundsvalls Tidning

Hittade en länk till en artikel från Sundsvalls Tidning på Facebook, låg på E.M.D.s fangroup där. Artikeln handlade om killarnas uppträdande på Birsta den 2 juli. Enligt kommentarerna verkade de ha fått samma negativ kritik även förra året. Så det borde ju vara något fel på journalisterna på denna tidning. Innte illa menat, men bara det att de inte verkar hålla koll på vad dagens ungdomar gillar för slags musik. Och att skriva att E.M.D. inte har nog med låtar att spela på scen, det vet jag om. För efter att ha lyssnat på deras album ca 50 gånger har jag märkt att det bara är 4 - 5 låtar som de kan spela (ni som sett de live på deras konserter vet vilka) Resten funkar inte. Sen att det blir utdraget med dessa covermedleys de har kört, det är helt fel. Men som sagt så får alla tycka vad de vill.
Men det som förvånade mig mest i efterhand var att det var en tjej som hade skrivit artikeln. Jag menar, det är ju bara killar som skriver sådär om Sveriges "killartister" om man säger så. Fast det är klart, även äldre tjejer kan ha en annorlunda syn.

http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=99395711623&h=P_6Hz&u=HyyuG&ref=nf

Här är länken till sidan för er som är intresserade.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 16:48:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0