Oooh neeej !

Fredagar är ganska typiska i skolan, bara 1 lektion, Administraion, och den lektionen börjar 10:10, vilket är en helt okej tid med tanke på att det är ganska sent.
Och vad är det som händer ? Man vaknar visserrligen bara 5 minuter försent, men är heelt seg och går inte hemirfån förns 09:05 (när jag egentligen ska gå 08:50) och sen går jag tok för långsamt upp så jag missar 20 över t-banan, så jag tar den som går halv istället. Vilket resulterar i att jag kommer till Kista 10:10 vilket också gör att jag missar bussen som jag ska ta. Så jag får gå från torsnäsgatan till skolan, vilket inte är så långt men det tar iallafall 10 mins typ. Får ett sms från en kompis cirka 10:15 att lektionen inte har börjat än, så jag börjar småspringa (men ska säga att jag verkligen har fel skor får det, nämligen klackskor där lackarna är ganska dåliga. Men sen när jag väl kommer till skolan så är det ingen som är i ljushallen, så jag inser att de har börjat, och det är ingen idé att knacka för läraren släpper inte ens in för än rasten börjar.

Så ja, detta har hänt förut en gång att man kommer försent då det bara är en lektion, och det är ganska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0