Nationella Speaking Engelska

Jiiisesss. Har nationella prov i Engelska idag, speaking då. Den delen är ju visserligen den lättaste, men det känns ju ändå lite svårt med tanke på ämnet, som är People Talking. Ett väldigt brett ämne om jag ska säga det själv, man kan ju diskutera om en sån sak i timmar om man har lust med det, samtidigt som det kan vara ganska svårt at komma igång med något också.

Men som sagt, det bör ju inte vara så svårt, och Engelska lektionen börjar inte förän 12:30, så man har ju ett tag på sig att lugna ner sig lite och så ju, kanske ta en kopp kaffe och lugna sinnerna.. HAHA xD, nej, ska väl ta och ta det lugnt iallafall och inte tänka på så mycket annat, för det är ju verkligen inget att hetsa upp sig över. Det är först när listening/reading och writing kommer som man börjar tänka, för det är ju liiite svårare (tycker jag iallafall)

Take care now. Pussar !

Kommentarer
Postat av: ollutti

jag måste bara få säga, gud vad du är duktig som bloggerska!

de du skriver är verkligen intressant och jag ska tipsa mina kompisar om din blogg! pussisar <3

2009-06-04 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0