Jobbigt .. + Aprilskämt :O

Tidig uppgång det blev idag då, nämligen kl. 6 på morgonen, jag som oftast går upp kl. 7 på skoldagarna. Så klart att man var liite trött i morse. Men det gick ganska bra iallafall på vägen ut till Arlanda, med tanke på att det inte är så långt dit iallafall. Sen när vi väl kom dit, (det var jag, mamma, pappa bror och systers kompis Sara som åkte), så kom jag direkt att tänka på hur längesen det var jag var där nu, och när vi kom in så kände jag den här värmen fråg flygplatsen och den här speciella lukten som alltid finns på flygplatser :) Sen när min syster kom ut till ankomsthallen med Julia så ser jag direkt hur j*vla brun hon har blivit (om hon blir neger på 2 veckor så kan ni ju bara föreställa er hur brun hon blir på 3 månader) Och hon har som alltid väldigt mycket att berätta, men det hann jag inte höra så mycket av nu på grund av att jag blev tvungen att dra till skolan direkt efter.
Och hungrig som jag var när jag väl kom till skolan gjorde att jag gick ner till cafeterian och köpte en baguette, väldigt god måste jag säga =) Och den fick jag då sitta ute i solen och äta (fick tillåtelse att göra det av min idrottslärare :))

Och senare när svenskan börjar, närmare bestämt kl. 10, så går vi in och sätter oss i datasalen och läraren säger att vi ska gå till datasalen 3109 i bygghuset och fråga efter Kjell, sen efter några minuter märker vi att grundskolesvenskans lärare sa exakt samma sak till de (vilket fick mig att börja fudnera på vad som var på gång). Sen efter ytterligare 5 mins så går alla ut, och märker att Jukka, Georgios, Maria och Marika står ute på gården och asgarvar, säger typ att CAD-systemet verkligen inte ingår i svenska A. Har hört både värre och bättre Aprilskämt ska jag säga, haha, men såå kul var det inte ens, bara onödigt med tid om ni frågar mig xD

Ah men nu ska jag nog runda av, men uppdaterar kanske senare

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0